Agresors

Forum Gildi Agresors

Ogłoszenie

Forum gildi Agresors zostanie wlaczone w tryb konserwacji z z dniem 29 listopada. Nie wiem ile to potrwa. Przepraszam za utrdnienia, powodzenia.

#1 13-10-Wed, 13 Oct 2010 20:17:40 +0200 20:17:40

 AngeI

^Moderator^

25564401
Skąd: Polska.
Zarejestrowany: 26-09-Sun, 26 Sep 2010 21:49:03 +0200
Posty: 5
Punktów :   
WWW

Porady dla czarodziejek oraz czarowników. ;)

Na początku naszej kariery czarodziejskiej, nasza czarodziejka jest powolna i nie zachwyca zadawanymi obrażeniami, bardzo często nie może trafić w naszego przeciwnika. Lecz potem staje się prawdziwą magiczną morderczynią.;D
Czarodziejka posiada kilka skilli obszarowych, potężne skille atakujące oraz szeroki wybór buffów.
Grając czaro musimy praktycznie cały czas uciekać, chcąc nie oberwać od przeciwnika, ponieważ niestety mamy słabą obronę i ogólnie musimy trzymać się na dystans. W przeciwieństwie do szalenie '' przystojnych '' uzdrowicielek, w tym wypadku strzelców, nie mamy tak dużo uników.


Zwierzaczki.;D

Tu sprawa jest jasna - expimy kucyka, aby w przyszłości
mógł dawać nam bardzo przydatne buffy. Zmieniamy go w
wierzchowca na 37 lvl (gdyż wtedy defensywne i ofensywne
rżenie są wymaksowane) lub 38 (wtedy możemy wyuczyć się
jeszcze jakiejś umiejętności, np ''Płacz'', który przyciąga
do nas moby).


  Kiedy mamy już konia około 20lvl (dajemy mu wszystko
w obronę, gdyż to nam będzie bardzo potrzebne przy
farmieniu PU w Świątyni Procyon), możemy zacząć expić
smoczka (jeśli jednak wolisz konia, ostrzegam, że często
się zawiesza przy zbieraniu dropu). Smoka nigdy nie
przemieniamy w wierzchowca! Na wieki wieków niech
zostanie petem, wspomagającym nas dzielnie, podwyższając
statystyki, w zależności od naszych potrzeb).

  Od pewnego czasu mamy możliwość zakupienia w Item Shopie bądź
od ludzi w grze obrożę Misia lub Pumy. Dzięki niej możemy otrzymać
zwierzaka walczącego, który dużo może nam pomóc w farmieniu jeśli
nie posiadamy broni +15 (jeśli mamy takową nie ma sensu inwestować
w zwierzaka walczącego, gdyż zanim on dobiegnie do ghula czy mumii
sami juz ja polozymy.

Broń i zbroja.
Czarownica posługuje się kosturem, jednak do momentu
wybrania klasy(31 poziom) mamy wolny wybór. Różdżka jest szybsza,
jednak ma dużo słabszy atak magiczny niż kostur.
Analogicznie kosturem bijemy minimalnie wolniej, ale
zadajemy większe obrażenia.

  Do farmienia PU warto mieć secik na +4/+6. Dzięki temu
zyskujemy więcej obrony, a także pocieszną wróżkę,
latającą nam przy głowie, która wygląda kozacko.;D

Staty do 31 lvla.

Do momentu wybrania przez nas klasy WSZYSTKIE
punty statystyk rozdajemy w Inteligencje! Po wybraniu klasy
następuje reset skilli i możemy je rozdawać wg potrzeb,
aby móc wykupić wszystkie skille.

W ostatecznym rozrachunku staty mają wyglądać tak:

Siła: 0
Zwinność: 17
Inteligencja: X (wszystko co zostanie)
Kondycja: 17


Farmienie PU
Zmora wszystkich graczy, ale niestety konieczność,
jeśli chcemy raz a dobrze (do końca gry) zaopatrzyć
się w niezbędne do stworzenia dobrej postaci Punkty
Umiejętności. To właśnie odróżnia Last Chaos od innych gier MMO.


  Cóż to takiego blokada expa? Aby efektywnie zbierać
PU, musimy dołączyć do gildii z minimum 6 levelem,
bądź sami taką stworzyć (czego nie polecam, gdyż kosztuje
to trochę kasy i dość sporo PU, więc jeśli to nasza
pierwsza postać, jest to zwyczajnie nieopłacalne).
Za każde 10k Punktów Umiejętności, w naszych statusie
naszej postaci nalicza się 1 SP.

  Szef gildii może nam na naszą prośbę zablokować
doświadczenie. Nie zwiększy to ilości otrzymywanego
przez nas PU, jednak nie pozwoli na przekroczenie
poziomów, na których otrzymujemy go najwięcej za
potworka, czytaj moba.

  Najdogodniejszymi poziomami do farmienia PU są sławny
oczywiście 17 (polecam Szelmom), 20 (idealny dla
dla Uzdrowicielki oraz Czarodziejki), jak i
25 oraz 29 (Czarodziejka)
Innymi klasami jednak nie grałam i nikt nie chce tu nikogo wprowadzać w błąd. ;P

  To, jaki level wybierzemy do farmienia PU zależy od
posiadanej od nas broni. Używamy eventówki, którą
otrzymujemy po skończeniu nauki u naszego mistrza,
czyli po osiągnięciu 20lvl. Możemy też używać kosturu
(proponuję właśnie to rozwiązanie, gdyż ma większy
DMG niż różdżka).

  Jest też druga droga - nie farmimy wielu tysięcy PU
w Procyon, ale dobijamy PU na bierząco na mobach
białych dla nas. Nie polecam tego sposobu, gdyż w
Procyon masz 5-5,5k za moba, a poza murami Świątyni
maksymalnie ok. 1,2k.

  Jest też droga pośrednia - możesz wyfarmić w Procyon
np. 5k PU i ruszyć dalej w świat Iris. Raz latać na mobki
białe, raz czerwone i gdy niebezpiecznie blisko będziesz
zbliżał się do braku PU zwalniasz tempo. Sposób dobry
jeśli chcesz tylko grać dla rozrywki, bo tym sposobem
(jak i opisanym troszkę wyżej) do TOP się prędko nie
dostaniesz.

Ile zbierać PU?

[color=#FF99CC]Do 140lvl Czarownica potrzebuje na

a) Skille aktywne: 23.540 PU.


b) Skille pasywne: 20.167 PU PU oraz 2.240.000.000.

  Razem daje nam to ponad 43k PU.
No tak, zabrzmiało strasznie
Ale powiedzmy sobie szczerze... Niewielu w ogóle dojdzie
do 140lvl. Po 92 wbijanie lvl jest monotonne i mało
efektywne bez sięgania po dopalacze z Item Shopu. Więc
jeśli wiesz, że nie będziesz miał takiej możliwości,
nie farm tyle PU, gdyż po drodze po prostu padniesz z nudy,
zrezygnujesz, nie poznasz tak naprawdę czym jest ta gra.

  Poza tym, w trakcie gry (bijąc białe mobki) także
dochodzi nam trochę PU. Nieporównywalnie mniej niż
w Procyon, ale uzupełnia braki. Ja polecam wyfarmić
25-30k PU i nie martwić się naprawdę dłuuugo o PU.

  Kaską nie zaprzątajcie sobie głowy - sama wpada w trakcie gry.;)


Rzemiosło.

Są to umiejętności specjalne, które możemy nabyć od
NPC w Juno i Dratan. Po co nam one? Oczywiście z założenia
do wyrobu broni, zbroi, miksturek... Ale jak jest naprawdę?
Wyrób broni jest nieopłacalny, za to znów przydaje się
osobom z dostępem do Item Shopu.

Wszystkie skile specjalne kosztują 3801 PU.
Wykupującje wszystkie, ukrywamy PU przed ewentualną stratą w
wypadku śmierci. Aby je odzyskać, gdy kiedyś zabraknie
nam na wykupienie jakiegoś skila, kupujemy z Item Shopu
Kartę Rzemiosła, która zwróci nam zainwestowane w
rzemiosło PU.

Od niedawna doszło dodatkowe rzemiosło przeznaczone do wyrobu
broni i setów na levele od 95. Możemy w nim schować kolejne
2070 PU.



Jeśli masz wyfarmione dużo PU i w przyszłości będziesz
mógł wykupić z Item Shopu Kartę zwracającą wszystkie
zainwestowane PU, maxuj wszystko oprócz skili do podziemia.

  Kiedy jednak musisz oszczędzać i liczyć się z każdym PU,
polecam rozłożyć skile w ten sposób:

a) Skile aktywne

* Wybuch energii - podstawowy skil atakujący, przyda się na
początkowych poziomach, aczkolwiek Ostrze Energii sprawuje
się znacznie lepiej. Nie jest zbyt drogi jeśli chodzi o pu,
więc co nam szkodzi wymaksować ;]

* Nova energii - skill podziemia. Wykup tyle poziomów,
ile potrzeba na odblokowanie kolejnego skila.

* Ostrze energii - skill ataku, mocniejszy i szybszy niż
Wybuch energii. Polecam wymaxować. Przyda się na czas farmy,
gdyż Czarodziejka praktycznie cały czas używa skili.

* Przemiana - przemienia życie w manę. Niezwykle przydatna
umiejętność, która w przyszłości stanie się naszym nawykiem. Maxujemy.

* Przekleństwo - spowalnia przeciwnika. Trwa naprawdę
długo i nie raz ratuje nas przed szybszymi od nas mobami/graczami. Max.

* Magiczny odpoczynek - buff, dzięki któremu szybciej regeneruje się mana.
Przydatne jeśli rzucamy na kogoś. Na siebie, więcej many używamy,
niż nam przybywa. Jednak max.

* Chakra - buff zwiększający prędkość biegania. Dla powolnej
Czarodziejki to absolutna konieczność, chyba że chcemy do
końca gry inwestować w Eliksiry Prędkości. Max.

* Bezwładność - obniża szybkość ataku przeciwnika. Max.

* Śmiertelny Wróg - skill ataku, dający lepszy efekt z kosturem. Ja jednak
prawie go nie używałam przez cały okres
farmy. Aby go wykonać trzeba podejść do przeciwnika, a jak
wiadomo Czarodziejka to postać dystansowa. Jak dla mnie
zbędny skil.

* Tajemna wiedza - kolejny skill ataku, konieczny do wybrania
przez nas specjalizacji. Najsilniejszy z dotychczas
dostępnych. Max.

* Pośpiech - osobisty buff podnoszący naszą prędkość ataku.
Bardzo ważna umiejętność
dla wolno atakującej (narazie ) Czarodziejki. Max.

* Magiczna precycja - podnosi celność magiczną.
Czarodziejka bardzo dużo missuje. Przez całą grę musimy stawiać na
celność magiczną i bdm. Skill obowiązkowo maxujemy.

* Błysk - buff sprawiający, że szybciej możemy wykonać umiejętność. Max.

* Nova bólu - nasz pierwszy skill obszarowy, bardzo przydatny do farmienia.
Atakuje do pięciu przeciwników jednocześnie.
Osobiście sugeruję maxować.

b) Skile pasywne

* Eteryczna bariera - podnosi obroną fizyczną. Mamy jej malutko, więc max.

* Wizja - zwiększa nam atak magiczny. Max.

* Magiczna Tarcza - podnosi obronę magiczną. Max.

* Wytrwałość - skraca regenerację many. Max.

* Wzmocnienie - podwyższa życie. Mamy go niezbyt wiele, więc maxujemy.

* Czarnoksięstwo - skraca czas ładowania się umiejętności.

Skille do 31 lvla.

Po wybraniu klasy( Czarownica!) u Mistrza Czarodziejek, odblokowują
się nam kolejne skill
e. Jak powyżej, mając dużo PU i dostęp
do Item Shopu, maxujemy wszystko, jeśli nie... No cóż,
musimy wybierać na czym nam najbardziej zależy.

a) Skile aktywne

* Terra - nasz najsilniejszy skil atakujący. Max.

* Strach - określiłabym tą umiejętność jako wersję
demo Symulacji (Zamachowiec) Co prawda odwraca
od nas uwagę mobka na kilka sekund, ale to wystarcza,
by się zbuffować/uleczyć/uciec do miasta. Max.

* Ognisty Krąg - nasz drugi skil obszarowy. Atakuje
do pięciu przeciwników w zasięgu 20m. Max.

* Strzała Lodu - silny atak, redukuje także prędkość
poruszania się celu. Jest co prawda to słabo zauważalne,
ale warto maxować, że względu na jej duże obrażenia.

* Nova Chaosu - kolejny skil obszarowy Dla tej
umiejętności warto grać Czarownicą. Na Duszkach - cudo.
Przysparza przeciwnikom będącym w zasięgu ogromne szkody,
zwiększając przy tym ich atak. Nie musimy zaznaczać celu
aby wykonać ten skil.

* Meteor, Huragan i Zemsta Mrozu - Jeszcze niedostępne w polskiej wersji.

b) Skile pasywne

* Opanowanie Magii - Podnosi atak magiczny, gdy nałożony
jest kostur. Max.

* Bariera Energii - Podwyższa unikanie z bliska, gdy
nałożony jets kostur. Max.

* Magiczna Tarcza 2 - Kontynuacja skila podwyższajacego
obronę fizyczną. Max.

* Wytrwałość 2 - Podnosi regenerację many. Max.

* Magiczny Fokus - Podnosi prędkość ataku i obronę
fizyczną. Wreszcie nasza Czarusia nie męczy się z
prędkością bicia 16 (z buffem osiągała dotąd 14).
Po wymaxowaniu tej umiejętności, prędkość naszego
ataku wynosi już 12!
* Zaklęcie Energii - Podnosi maksymalne życie i manę.
Maxujemy. 

Po wybraniu klasy( Wiedźma!) u Mistrza Czarodziejek, odblokowują
się nam kolejne skille.
Jak powyżej, mając dużo PU i dostęp
do Item Shopu, maxujemy wszystko.

a) Skille aktywne

*Skamienienie - Przemienia przeciwnika w kamień i zabiera mu wszelkie buffy i debuffy.

*Oślepienie - Zaciemnia obraz przeciwnika.

*Upadek - Obniża działanie umiejętności przeciwnika, ich szkody i celność.

*Złodziej Życia - Zabiera przeciwnikowi życie i napełnia własne.

*Śmiertelny Ogień - Powoduje krwawienie u przeciwnika i osłabia go.

*Epidemia - Powoduje wykrwawianie sie przeciwnika z potężną siłą.

*Kalectwo - (Opis niedostępny)

*Błysk 2 - Przyspiesza wykonywanie umiejętności.

*Głęboki Sen - AOE: Może "uśpić" do 6 przeciwników w zasięgu.

*Udręka - Przeklina przeciwnika i obniża jego życie na określony czas.

*Zamieć - Potężny atak(?).

b) Skille pasywne.

*Energia Astralna - Podnosi maksymalne życie, gdy nałożona jest broń.

*Bariera Energi - Podnosi na stałe szanse uniknięcia ataku z bliska, gdy nałożona jest broń.

*Obrona Duchowa - Podnosi na stałe prędkość ataku i fizyczną obronę.

*Wsparcie - Podnosi na stałe maksymalne życie i manę.

Zbroja PRO. ;D

Broń i zbroja mają różne kolory.

b6 - niebieskie, 6 pieczęci, w tym jedna np. Poziom

Zbrojenia -10 pozwala nam założyć tę część 10lvl poniżej poziomu broni)

b5 - niebieskie, 5 pieczęci
b5e - jak wyżej, tyle że w unikanie (tego nam trzeba)
b4 - niebieskie, 4 pieczęci
g5 - zielone, 5 pieczęci
g5e - zielone, 5 pieczęci, w unikanie (jeśli nie stać nas na b5 kupujemy g)
g4 - analogicznie, 4 pieczęci

Offline

 
ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ GRY

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.3elegnica.pun.pl www.komputer.pun.pl www.fc-misieniechce.pun.pl www.warr.pun.pl www.crafttribes.pun.pl